двигун Volkswagen Golf Passat Skoda octavia 2007-2020 2.0tdi тип двигуна CFH. Також встановлювався на такі машини як: Volkswgen Golf, Passat, Caddy, Touran Skoda Octavia, Superb, Scout.
Двигун
Оригінальний пробіг двигуна по германії 41тис.км.
Продається без навісного обладнання. Гарантія на двигун 14 днів після одержання на СТО. Оформляємо договір купівлі-продажу. Доставка на СТО по Україні 1-4 дні.
При оплаті 100% адресна доставка на СТО за наш рахунок.
Якщо буде потрібно, можемо розрахувати вартість навісного обладнання окремо. Приїхав із Німеччини. Двигун легальний, тому продається із документами для переоформлення в МРЕВ.
Основна інформація
Мотор CFHC з турбонаддувом випускався концерном Volkswagen 9 років. Вперше він зійшов з конвеєра в 2007 р., а його виробництво зупинилося в 2016 році. 2.0 TDI CFHC двигун монтувався на автомобілі Шкода, Ауді, Фольксваген.
Потужність, л.с. 140
Тип палива Дизельне паливо
Об'єм, см*3 1968
Максимальний момент, що крутить, Н*м (кг*м) при об./хв. 320 (33) / 2500
Витрата палива, л/100 км 4.6 - 6.6
Тип двигуна Рядний, 4-циліндровий
Дод. інформація про двигун прямого упорскування палива Common-rail
Викид CO2, г/км 158 - 174
Діаметр циліндра, мм 81
Кількість клапанів на циліндр 4
Максимальна потужність, л. (кВт) при об./хв. 140 (103)/4000; 140 (103) / 4200
Нагнітач Турбіна
Система старт-стоп опціонально
Ступінь стиску 16.5
Хід поршня, мм 95.5
Цей двигун змінив на конвеєрі в 2007 р. силові установки другої генерації сімейства TDI. У блока циліндрів кований колінчастий вал, що має хід 95.5 мм. Було змінено поршні (висота становила 45.8 мм). Над блоком стоїть головка із алюмінію. У неї два розподвали. Товщина ніжки становить 6 мм. Діаметр клапанів (їх 16): 26 у впускних та 28.1 міліметрів у випускних. Ремінь ГРМ прослужить близько 120 тис. пробігу. Проте рекомендується перевіряти його після проходження 90 тис. км. Відмінність від попередніх двигунів полягає у відмові від використання насос-форсунок. У двигуні застосовані п'єзофорсунки. Силовий агрегат ЕБУ EDC 17 CP14 від Bosch. На двигуні вмонтована турбіна BV43. На думку експертів цей силовий агрегат майже без слабких місць. Це підтверджують відгуки автовласників. Якщо двигун регулярно обслуговувати плюс використовувати якісну солярку, можна його тривалий час експлуатувати. Тепер розберемо які є у двигуна CFHC проблеми. У моторів, що мають балансирні вали (вони виготовлялися до 2009 р.), бувають несправності з масляним насосом. Точніше, із його шестигранником. Якщо не хочете, щоб падало масляний тиск, змінюйте цю деталь до проходження позначки 200 тис. пробігу. Якщо у двигуна у впускному колекторі є вихрові заслінки, очікується їх забруднення і наступного заклинювання. Тому через кожні 100 тис. км необхідно очищати впускний колектор. Якщо не хочете це робити, клапан заглушити, ліквідувати заслінки, а потім прошити ЕБУ. В іншому, як було зазначено вище, двигун виключно надійний.
Технічні характеристики
Розглянемо на початку технічні характеристики агрегату. Чотирьохциліндровий рядний агрегат мав об'єм 2.0 л, потужність 84-180 «коней» і 400 Нм максимального моменту, що крутить. У двигуна пряме паливне упорскування (система Common-rail) і блок циліндрів, створений з чавуну. Діаметр циліндра та хід поршня, відповідно, 81 та 95.5 мм. У газорозподільного механізму приводом є ремінь. Об'єм масла в CFHC 2.0 становить 4.3 л. У нього 4 клапани на циліндр, а викид CO2 має показник 158-174 г/км. Екоклас силової установки - Euro4/5. У двигуна ресурс становить приблизно 350 тис. км. Важить силова установка 165 кг. Для двигуна потрібне дизельне паливо. У силової установки масляна витрата на 1000 км становить 500 гр., а палива на 100 км - 4.1/6.3/4.9 л. при русі по трасі/у місті/у змішаному циклі. У CFHC заміна олії має виконуватися через 15 тис. км, але рекомендується після пробігу 7,5 тис. пробігу. Також потрібно знати в'язкість олії. Це 5W-30. Підбір масла рекомендуємо здійснювати від світових виробників: Castrol, Liqui Moly або Mobil.
Основні | |
---|---|
Виробник | Volkswagen |
- Ціна: Ціну уточнюйте