Чому важливо розуміти причину виходу з ладу двигуна?
Зараз все поясню.
Візьму для прикладу одну із ситуацій яка сталась з одним із моїх клієнтів. Автівка 2021 року, в двигуні використовується маслонасос з електронним керуванням тиску в залежності від обертів двигуна.
І от стається так що на пробігу 160 000 км в двигуні з'являється стружка від вкладишів колінвала і приймається рішення поміняти двигун на інший, щоб його не ремонтувати тому що нема запчастин для ремонту.
І ніби ідея розумна і логічна, але найголовніше. НЕ ВИЗНАЧЕНА ПРИЧИНА НЕДОСТАТКУ ТИСКУ МАСЛА, внаслідок чого не було змащування вкладишів пішов їх перегрів а потім і стружка.
Замовляються інший двигун ставиться на автівку, автівка проїжджає 120км. і в масляному фільтрі знову з'являється стружка.
Двигун знімається і відправляється на обстеження, виявляється що посередині колінвала корінний вкладиш почав шкрябати колінвал, а крайні вкладиші всередині залишився навіть qr-код нанесений фарбою на виробництві.
Після переговорів з різними сервісами і офіційними дилерами було визначено, що буває в програмному обеспеченні трапляється збій в прошивці керуванням цим електронним клапаном і коли двигун працює на середніх або високих обертах маслонасос на деякий час не дає максимальний тиск масла. Внаслідок чого вкладиші починають перегріватись.
Тому для того щоб вирішити цю проблему спочатку треба вирішити проблему з програмним забезпеченням керування електронним клапаном маслонасоса щоб він давав тиск масла відповідно до обертів двигуна, а потім вже міняти двигун інакше проблема не вирішиться просто заміною двигуна.